joi, 22 aprilie 2010

Organizarea evenimentului

Componenta echipei:
-presedinte-George Constantinescu

-director artistic- Anca Gradinariu
-coordonator transport- Daniel Chiricescu
-responsabil trimitere invitatii-Oana Darie
-casier
-Dan Lupu
-coordonator resurse umane-Ana Ursulescu

Am obtinut aprobarea de la Primaria Iasi pentru a utiliza spatiul din fata Palatului culturii, in perioada 23-25 iulie.

Am primit fondurile de la sponsorii contactati. Acestia sunt: CRESCENTO SRL IASI, INDEPENDENT GUARD SECURITY SRL IASI, MULTITRADE SRL IASI, OMEGA IS COMMUNICATIONS SRL IASI, OMNITEST SRL IASI, PATISERIA PATI'S, REGIA AUTONOMA E TRANSPORT IN COMUN IASI. Prin aceasta cale le si multumim pentru sprijinul acordat!:)
Am invitat la festivalul Zestrea RADIO CONTACT IASI si COTIDIANUL INDEPENDENTUL. Si pentru ca ne dorim sa se cunoasca la nivel national scopul nostru de a pastra traditile romanesti am contactat si TVR 1.
Am contactat mai multi invitati. Cei care au raspuns afirmativ sunt: Sofia Vicoveanca, Maria Ciobanu, Irina Loghin, Ioan Palade, Ansamblul Dumbravita, Ansamblul de fluierasi din Sercaita, Grupul folcloric din Ghimpati, Grupul folcloric Sezatoare din Vanatori, Formatia Armonia Suceava, Formatia Cetina Suceava, Angelica Stoican, Stelian Sima, Orchestra Nationala de muzica populara "Lautarii".
Am stabilit prezentatorii: Paul Ciprian Surugiu (Fuego) si Andra
Am stabilit si contactat membrii juriului: Niculina Stoican, Emil Gavris, Ramona Fabian si Mircea Cercel.
Am planificat alte activitati cu caracter cultural ce se vor desfasura in paralel cu festivalul: expozitii de pictura, de icoane pe sticla, d
e covoare cusute manual, broderii, vesminte traditionale, oale si ulcele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu